Referat fra Bestyrelsesmøde mandag d. 26. september 2011
Anne og Lars er i gang med at indhente tilbud fra håndværkere, der skal
udarbejde de nye rammer for ejendommens nye storskraldsløsning.
Storskraldsrummet vil få et lukket afsnit, et indbygget skur, hvor Simon vil
sortere storskrald i affaldskategorier, inden at dette afhentes af Kommunens
renovation. Der vil blive opsat særskilt information i alle opgange. Anne
udarbejder kommunikation hertil.
Bestyrelsen gennemgik den godkendte 5-års plan for 2011-projekter. Alle
punkter er fuldførte på nær indkøb af nye lamper over bagdørene i kælderskakten.
Dette er ikke et akut projekt, og indkøbet heraf udskydes.
Fristen på fjernelse af manilamærket var d. 3. oktober jævnfør opslag i
alle opgange. Der er tale om en oprydning på ca. 30 cykler, der gerne skulle
have medført bedre plads til ’aktive cykler’ under halvtaget.
Malingen af opgangene er nu opstartet, og de foreløbige resultater kan ses
i opgangene på Mariendalsvej. Vi beder venligst beboerne om at samarbejde med
maleren mht. overdragelse af nøgle eller tilstedeværelse på aftalt
dato/tidspunkt for maling af karmen rundt om lejlighedernes indgangsdør.
Den nye Dansk Bredbånds kontrakt med nye priser træder i kraft per 1.
oktober. Franck vil ophænge information herom i opgangene.
Vidste du at…..
- dit kælderrum har været oversvømmet?
Har du husket at gennemgå dit kælderrum for ødelagte genstande efter skybruddet?
Hvis ikke, så sørg venligst for at fjerne våde genstande fra dit kælderrum, så
du bidrager til, at vi får en tør kælder igen.
Næste bestyrelsesmøde afholdes mandag d. 14. november
Med venlig hilsen
Bestyrelsen