Referat fra Bestyrelsesmøde mandag d. 16. august 2011
Den nye kontrakt er
underskrevet, og de nye priser iværksættes ved førstkommende opkrævning.
Taksator gav ros for
vores udluftning, som taksator udtaler, er den bedste måde at få tørret kælderen
på. Alle udgifter, som Simon har haft i forbindelse med fugtfjerner og
støvsugning m.v. bliver betalt af forsikringen. Generelt sagde taksator, at der
altid er skimmel i et hus, og han kunne se, at der har været skimmel før
oversvømmelsen (hvid skimmel på nogle kælderrumsdøre), men at det er normalt, og
at man ikke helt kan gardere sig mod skimmel. Vi skal holde rent og lufte ud,
også i fremtiden.
Læg mærke til Simons
seddel om tilbud om afhentning af Rodalonlignende produkt. En nem og hurtig
løsning, som standser skimmel inde i kælderrummene, som hver beboer selv kan
udføre.
Fremover skal vi (udover det vi altid har sorteret) sortere de ting, vi indtil nu
har smidt i den store container i 4 kategorier. 1. Kasseret indbo, som skal være
brandbart, 2. Jern, 3. Elektronisk affald og 4.
trykimprægneret træ. Vi skal selv sortere i de forskellige affaldsgrupper. Det hele
indebærer, at vi er nødt til at indrette vores affaldsområde, således, at der er
et sted, hvor beboerne sætter storskrald. Storskraldet sorteres derefter i
mindre inddelinger, som kun Simon har adgang til. Bestyrelsen arbejder på at få
etableret en løsning i gården, der efterlever kravene fra Kommunen. Yderligere
info og instrukser herom følger.
4.
Maling af opgange
Farverne er nu valgt, og maleren går snart i gang med at male i
vores opgange.
5.
Rullegræs på
Mariendalsvej
Rullegræsset er nu lagt, og 2 Magnoliatræer er plantet på Mariendalsvej. Vi håber,
at I nyder forskønnelsen.
6.
Cykeloprydning
Jævnfør opslag i opgangene har vi igangsat oprydning af cykler på ejendommen. Vær
opmærksom på, at der er påsat Manila-mærker på alle cykler, og fjerner du ikke
Manila-mærket fra din cykel, vil den blive fjernet ved fristens udløb d.
03.10.2011.
Næste bestyrelsesmøde afholdes mandag d. 26.
september
Med venlig hilsen
Bestyrelsen