Referat fra Bestyrelsesmøde d. 24. august 2010
Tilstede: Brian, Franck, Birger, Lars og Linda (referent)
1.
Vandindtrængning i to af vores 4. sals lejligheder
Bestyrelsen er
blevet kontaktet af to af vores beboere, der indgik i Kvistprojektet. De har
desværre måtte oplyse os om, at de efter de intense regnfald på ny har oplevet
vandindtrængning i deres lejligheder. Linda har d. 26.08 informeret Johnny
Weick, BoligExperten om, at bestyrelsen ønsker foretaget en uvildig
undersøgelse, hvilket vil blive udført af en sagkyndig fra Teknologisk institut.
Derefter vil der blive udarbejdet en plan for det videre forløb.
2.
Vandindtrængning på gang, 4. sal nr. 44 – tæret vindue
I forbindelse
med den store mængde regn har der været vandindtrængning i opgangen på Duevej
44, 4. sal. Dette skyldes et tæret loftsvindue. Bestyrelsen vil sørge for at
samtlige loftsvinduer gennemgås og de vinduer, der konstateres at være i en
dårlig stand, vil blive udskiftet snarest.
3.
Oversvømmelse i kælderrum – Mariendalsvej
Der har
ligeledes været oversvømmelse i kælderrum på Mariendalsvej forårsaget af de
store mængder vand. Simon har opstillet affugtere i de pågældende kælderrum, og
er i kontakt med de pågældende beboere.
4.
Faldstammer
Som
budgetteret i 5-års planen over fremtidige projekter igangsætter Bestyrelsen nu
udskiftning af faldstammer i opgangene Duevej 50, 56 og 60. Disse tre opgange
vil modtage et brev herom fra BoligExpterten, hvorefter beboerne vil blive
kontaktet af VVS v/Otto Mathiesen for gennemgang af faldstammernes stand og
potentielle udskiftning.
5.
Murerarbejde på frontsiden Duevej/Mariendalsvej
Bestyrelsen er
nu nået til projektet vedrørende reparation af de tre trappenedgange til
kældrene på frontsiden af Duevej. Ligeledes vil der blive foretaget en
reparation af soklen på Duevej og Mariendalsvej. Dette kræver fuld adgang til
soklen og vil betyde, at hovedparten af de store buske/planter på Duevej, der
står ind mod muren, vil blive fjernet. Når murerarbejdet er fuldendt, vil der
efterfølgende blive sat nye buske/planter.
6.
Energimærkning
Ejendommen har
nu fået fornyet sit energimærke, hvilket i dag er et lovkrav.
Næste bestyrelsesmøde holdes tirsdag d. 28. september hos Birger
Bestyrelsen opfordrer beboerne til at holde sig informeret
om nyt fra bestyrelsen på
www.duevej.dk, der
ligeledes indeholder alle nødvendige kontaktinformationer