Møde hos Mary-Ann torsdag 13. september kl. 1900 |
|
Tilstede: |
Arne, Ditte, Dorthe, Mary-Ann, Morten og Åsmund (referent) |
Ikke tilstede: |
Lone |
Denne sag går videre, vi er i kontakt med Gangsted-Rasmussen via ejerforeningens advokat. Bestyrelsen sørger for at der bliver skriftlige garantier for hvordan dette projekt eventuelt vil køre.
Bestyrelsen har kommet frem til følgende liste over store projekter. Om du har et andet projekt du mener ejendommen bør arbejde med bedes du kontakte formanden på asmundrinnan@gmail.com. Har du også et bud på hvor meget det vil koste, er du meget velkommen til at inkludere dette i mailen. Har du ikke mail kan du også sende et brev til formanden (adresse: Åsmund Rinnan, Duevej 58 st tv).
Vedligeholdelse projekt |
Ca. pris |
Indvendig kælder |
25 000 |
Fundament + sokkel |
520 000 |
Undersøgelse af tag (specielt 42-56) per år |
17 000 |
Indgangsparti |
36 000 |
Indgangsdør (per stk) |
12 000 |
Altandøre (5. sal) |
200 000 |
Male altaner 5. sal |
28 000 |
Faldstammer – køkken (per stk) |
65 000 |
Faldstammer – bad (per stk) |
110 000 |
Karnapperne (per stk) |
40 000 |
Maling af kældere |
|
Trappeopgangene (laves + males) |
|
Postbakker i alle opgange (påkrævet) |
|
Vaskemaskine |
|
Tørretrumle |
|
Isolering af tag over gennemgangen |
|
Haven i gården |
|
Områderne foran |
|
Sprækker i væggene ud mod vejen |
|
Bestyrelsen henviser til beboerne at dersom det er uvedkommende i gården der er til sjenanse bedes I ringe til politiet og anmelde hændelsen.
Porten og en kældernedgang blev ødelagt her 11. september. Dette vil selvfølgelig blive lavet.
Viceværten har opsagt sin kontrakt med os. Bestyrelsen er ved at få fat på en ny vicevært.
Torsdag 11. oktober kl. 1900.